اس ام اس های عشقولانه ی ناب و جدید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس های عشقولانه ی ناب و جدید
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1389
بازدید : 972
نویسنده : سعید

 


 


 

اس ام اس های عشقولانه ی بامزه و جدید


 

 

اتل متل صفاتو / دلم کرده هواتو / الهی زود ببینم / صورت مثل ماهتو

 

در را باز کن خبری دارم / قلبم را بشکاف نامه ای دارم / نامه را باز کن، دوستت دارم

 

اگر دریای دل آبیست، تویی فانوس شبهایش / اگر حرفی زدم از گل، تویی مفهوم و معنایش

 

دم به دم ساعت به ساعت یادتم / گر خوشم گر ناخوشم در دو حالت بیادتم

 

با اینکه لب از کلام بستید / ساکت سرجایتان نشستید / امواج نگاهتات دلم را لرزاند / اصلا نکند زلزله هستید شما

 

پر از دلشوره ام، بی تاب و دلگیرم / کجا ماندی که من بی تو / هزاران بار، در هر لحظه میمیرم

 

این سینه همیشه راز دارد / همواره به تو نیاز دارد / رفتی که رها شوی ز دستم اما / این رشته سر دراز دارد

 

باز باران بارید خیس شد خاطره ها / مرحبا بر دل ابری هوا / هر کجا هستی باشد آسمانت آبی / تمام دلت از غصه ها خالی بماند

 

هر روز رخسار تو گل میچینم / یک روز نبینم رخ تو میمیرم / در حسرت روی تو در تمام ش

 

طلا، یار با وفا، نسیم صبا، آخر وفا، نفس و هوا، تکی به خدا

 

تمام روز و شب با بیقراری / به شوق روی تو بیدار هستم / اگرچه بی غرورم زنده ام اما / به شوق لحظه ی دیدار تو هستم

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: